Patrick kiest voor de Expeditie

Standaard

Na het lezen van de Expedition Journal ben ik verkocht. De Expeditie minor lijkt me enorm interessant en deze lijkt heel goed bij mij te passen.
Meedenken en werken aan een betere samenleving is iets waar ik graag mijn steentje aan bijdraag

Patrick Stoffer (FM)

Patrick Stoffer (Fdraag.

De inhoud van de vakken spreekt mij aan, de projecten en de hele wijze waarop er samengewerkt wordt. Buiten deze feiten om lijkt het me vooral heel leuk en tof om ook met de andere studenten en professionals te spreken over verschillende gedachtegangen en ideeën.

Geef een reactie

