Gerben kiest voor de Expeditie

Standaard

IGerben op den DriesIk zou mijn leven als verspild zien als ik alleen maar voor mijzelf geleefd zou hebben. Daarom wil ik op zoek naar mogelijkheden om de maatschappij te verbeteren. Op de lange termijn wil ik daar mijn werk van maken. Ik wil ook dat mijn werk op de lange termijn zijn meerwaarde toont. Maar we kunnen vandaag niet negeren. Als iemand vandaag honger heeft, wat heeft hij dan aan eten aan het eind van het jaar?

De expeditie geeft mij de kans om vandaag al een verschil te maken in deze wereld. Elke verbetering die we nu al aanbrengen, heeft in de toekomst een groter resultaat. De Expeditie lijkt mij een prachtige kans om nu zelf al bij te dragen aan een socialere maatschappij.

Op dit moment ben ik student Kunst en Techniek. Deze opleiding geeft de mogelijkheid om veelzijdige oplossingen te zoeken. Ik werk graag gestructureerd, maar ook mensgericht. Daarnaast stuur ik graag kleine projectteams aan. Dat doe ik ook door actief te zijn bij mijn studentenvereniging, Navigators Studentenvereniging Enschede. Als Christen ben ik op bezig met een zoektocht naar sociale gerechtigheid. Verder heb ik een voorliefde voor filosofie, schrijven en thee.

Gerben op den Dries (ACT)

Geef een reactie

