Lisa kiest voor de Expeditie

Standaard

S21802-83

Toen ik voor het eerst hoorde over de Expeditie, dacht ik meteen dat klinkt interessant. Het is totaal anders dan bijvoorbeeld een stage. Daarom is voor mij de Expeditie een uitdaging. Ik ben me daarna verder gaan oriënteren wat de precieze inhoud was van deze minor. De inhoud van deze minor sprak mij na het oriënteren meteen aan.

Het samenwerken met verschillende academies maakt deze minor nog interessanter. Iedere academie kijkt anders op bepaalde vraagstukken en zo leer je ook van elkaar. Daardoor kun je ook een steentje bijdragen aan bepaalde vraagstukken.

aan om anders te leren denken. Voor mij als persoon is dat een mooie uitdaging, maar wel een leuke uitdaging. Het ‘outside the box’ denken maakt deze minor interessant.

Tenslotte lijkt het me erg leuk en leerzaam om samen te werken aan een gastvrijere samenleving.

Lisa Neelis, HTRO student

Eén reactie »

Geef een reactie

