Ilse kiest voor de Expeditie

Standaard

mVFjqvHii8iNdzY_Fi2h5guh3IWpD77IH9MTxw1_fzNBBT-5FsQNxTfj_N8IIf0na9Ca6PPsNvsAejI=w956-h1126

Vanaf het eerste moment dat ik hoorde dat Saxion Expeditie een Minor was, was ik direct nieuwsgierig wat het zou zijn. Ik kende het niet en wist ook totaal niet wat het zou zijn. Tijdens de presentatie kreeg ik een beter beeld wat het zou zijn en trok het meteen mijn aandacht. Alles wat ik hoorde en wat ik zag op de blog, maakte mij alleen maar enthousiaster.

De Expeditie heeft veel afwisseling en is uitvoerend. Je moet out of the box denken, de handen uit de mouwen steken en echte vraagstukken oplossen. Dit doe je in een team verband met studenten uit verschillende studies, waardoor je van elkaar weer leert. . Je draagt bij aan een gastvrijere samenleving, waar je aan het eind van het half jaar een prototype mag presenteren.

Dit alles maakt me enthousiast, en ik vind het super om eens met andere studenten met verschillende achtergronden samen te werken. Ik kijk er naar uit om met verschillende soorten studenten aan een gastvrijere samenwerking te werken.

Ilse ter Heide, HTRO student

Geef een reactie

