Sasha kiest voor de Expeditie

Standaard

Vanaf het eerste moment dat ik hoorde dat Saxion DeExpeditie als minor aanbood was ik direct geïnteresseerd in wat dat dan zou zijn. Tijdens mijn eerste stage ben ik wezen Googelen en heb ik een student die dit traject volgde gemaild met vragen over hoe zij het ervaart en wat er gedaan wordt tijdens zo’n expeditie.  Alles wat ik aan informatie binnenkreeg sprak mij aan. Niet alleen de naam daagde uit en trok mijn interesse, maar nog belangrijker ook de inhoud.

SashaVan mezelf weet ik dat ik het beste leer en werk met veel afwisseling en het liefst uitvoerend. Dit is iets wat de hele expeditie gebeurt. Iets anders wat mij trekt, is dat je uitgedaagd wordt anders te denken en aan echte vraagstukken te werken. Dit doe je niet alleen, maar met een groep studenten die allemaal een andere invalshoek heeft van de mogelijkheden voor een oplossing. Ik denk dat er geen leukere en betere manier is om outside your own box te denken dan door met mensen samen te werken die in andere oplossingen denken dan dat je zelf doet.

Het lijkt mij super om met een diverse groep te werken aan een gastvrijere samenleving en met trots dit te kunnen presenteren na een half jaar op expeditie te zijn geweest

Geef een reactie

