Bobby kiest voor de Expeditie (september 2015)

Standaard

door Bobby Abbas

Bobby Abbas

Samenwerken in multidisciplinaire teams, het werkveld ontmoeten, onderzoek doen en met innovatieve oplossingen komen met betrekking tot het vraagstuk gastvrijheid. Dit is heel beknopt waarom ik voor deze minor heb gekozen.
Mijn naam is Bobby Abbas, 3ejaars HTRO student op het Saxion te Deventer.
Het onderwerp gastvrijheid en de invloeden daarvan heeft mij sinds de start van de studie altijd al bezig gehouden, zowel de theorie als de praktijk. Creativiteit en ‘out of the box’ denken zijn begrippen die bij mij passen.
Ik kijk er zeer naar uit om met studenten en docenten van verschillende opleidingen samen te werken en een zeer productief, ervaringrijk en gezellig half jaar tegemoet te gaan.

Ik hoop het team en alle facetten van de Saxion Expeditie snel te leren kennen en ik kijk er naar uit om mijn steentje bij te dragen aan deze veelbelovende minor!

Geef een reactie

