Lars kiest voor de Expeditie (september 2015)

Standaard

Wil je in de toekomst iets nieuws en moderns ontwikkelen, dan moet je totaal verschillende expertises kunnen combineren.

Een van de vele zinnen die mij overtuigde om volgend jaar de HBS-Expeditie te volgen.

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Lars van Tooren en ik studeer momenteel hotelmanagement in Apeldoorn.

Op 10 Maart was de HBS-infomarkt waar je alle informatie kan vinden over de diverse minoren en je thesis. Ik ging er vooral heen om me te verdiepen in study-abroad en de managementstage.

Maar tijdens de presentaties kwam ook ineens de HBS-Expeditie voorbij. Ik had geen idee wat dit inhield, maar bleef puur uit nieuwsgierigheid zitten. Na de 15 minuten durende presentatie was ik overtuigd. Dit wil ik doen.

Lars van Tooren

Lars van Tooren

Er zijn diverse redenen waarom ik voor deze minor heb gekozen:

Een concept ontwikkelen in de praktijk, samenwerken met studenten die totaal andere studies volgen en overal in Nederland bedrijven bezoeken om er maar eens een paar te noemen.

Maar ook het onderzoeken hoe hospitality en service design gezamenlijk onze samenleving kunnen verbeteren spreekt me enorm aan. De combinatie van creativiteit en gastvrijheid past goed bij mij. Ik heb daarom ook erg veel zin in de Expeditie en hoop er samen met andere studenten een mooie tijd van te maken!

Geef een reactie

