Natascha kiest voor de Expeditie

Standaard

Pasfoto-1

Mijn naam is Natascha Davelaar en ik studeer Hoger Hotel Onderwijs in Apeldoorn.

Ik heb gekozen voor de expeditie, omdat ten eerste de fieldtrips mij enorm aanspreken. Kijken bij verschillende organisaties en hoe zij te werk gaan. Daarnaast vind ik hospitality/gastvrijheid erg belangrijk en dat de Expeditie zich hier op richt vind ik erg interessant. Ik ben gemotiveerd en nieuwsgierig om over dit thema nog meer kennis op te doen. Als laatste past de Expeditie bij mij, omdat ik goed kan samenwerken in teamverband, maar ook individueel werken is geen probleem.

Al met al, ben ik enthousiast, gemotiveerd en leergierig om de Expeditie te volgen.

Geef een reactie

