Twan kiest voor de Expeditie

Standaard

Mijn naam is Twan Cijnssen , ik ben 21 jaar. Momentueel zit ik in het 3e jaar van de opleiding Kunst en Techniek op het Saxion in Enschede.

TWAN

In het 2e helft van dit school jaar start de minor Expedie ACT waar ik aan mee doe. Ik heb deze minor gekozen omdat ik ook aangetrokken voel tot het thema. Een groot deel van mijn familie werkt in de horeca waardoor ik er in zekere zin altijd wel mee bezig ben geweest. Uiteindelijk ben ik wel een compleet andere richting opgegaan als mij familie, maar toen ik hoorde wat het thema werd ik ook weer enthousiast . Het gevoel dat je vreemden op hun gemak kunt laten voelen doet een mens goed. Juist in de huidige samenleving geeft bijna niemand meer wat om een vreemde. Ik als creatieveling zie hier een enorme uitdaging in. Dat ik met deze minor kan samenwerken met studenten van andere opleidingen klinkt als een enorm leerzaam project. Het lijkt me leuk onderwerpen te bespreken en onderzoeken met hen. Zo kan ik het eens van een compleet ander perspectief benaderen.

Geef een reactie

