Jade kiest voor de Expeditie

Standaard

Mijn naam is Jade Morssinkhof, ik ben 19 jaar en ik zit in het 3e jaar van de opleiding Kunst & Techniek op het Saxion in Enschede.

In Februari ga ik beginnen aan de minor Expeditie.Ik heb voor de minor Expeditie gekozen omdat het me heel erg leuk lijkt om samen te werken met studenten van andere opleidingen en samen met hun op onderzoek te gaan.Toen ik wat hoorde over de Fieldtrips werd ik erg enthousiast omdat je daardoor een mogelijkheid krijgt om met verschillende soorten mensen te spreken en plekken te bezoeken waar je normaal niet snel komt.Ik denk dat het creëren van een eigen visie tegenover gastvrijheid erg goed en belangrijk is en daarbij ook het aanhoren van de meningen van anderen; Waarom denk ik over bepaalde aspecten zo? En waarom denken andere mensen er zo over? Ik denk dat je jezelf veel beter leert kennen door deze minor en dat je een breder zicht krijgt op de wereld.

Deze minor is zeker een toevoeging aan mijn opleiding omdat het voor het ontwerpen van bepaalde dingen erg belangrijk is om rekening te houden met andere mensen. Er moet soms veel dieper worden nagedacht over bepaalde producten. Kan iedereen dit product zo gebruiken? en is het voor iedereen nu duidelijk welke handelingen er moeten worden gedaan?

Jade

Geef een reactie

