Birgit kiest voor de Expeditie

Standaard

Mijn naam is Birgit mulder, 23, derdejaarsstudente Kunst & Techniek. Vanaf februari 2015 ga ik de minor ‘Expeditie’ volgen. De reden waarom ik voor deze minor heb gekozen is omdat deze minor over gastvrijheid en de samenleving gaat. Hoe is de gastvrijheid/ samenleving in Nederland? Hoe kan ik hier aan bijdragen? Hoe kan ik mensen inspireren en motiveren? Wat mij ook aan trok was de reden dat je met verschillende opleidingen samen aan een project werkt. En dat je op locatie gaat kijken, dat lijkt me erg leerzaam. Tijdens deze minor hoop ik te ontdekken wat mijn rol in gastvrijheid kan zijn, hoe ik met mijn kennis van KNT hier aan kan bijdragen. Birgit

Geef een reactie

