Sverre kiest voor de Expeditie

Standaard

Ik ben Sverre Lemmers en ik ben 21 jaar. Ik studeer Kunst & Techniek aan het Saxion in Enschede en ik zou graag mee doen aan de Expeditie, omdat een betere samenleving iedereen aan gaat. Hiernaast is iedereen erbij gebaad dat er veranderingen plaatsvinden in onze samenleving, omdat het op dit moment niet altijd goed loopt. Ik hoop daarom ook een bijdrage te kunnen leveren aan een concept dat ook daadwerkelijk een verschil kan maken. Ik denk dat deze minor goed aansluit bij mijn studie en ik mij hier verder kan ontwikkelen door een betekenisvol concept op te zetten voor de samenleving. Daarnaast spreekt het mij zeer aan dat er binnen deze minor in multidisciplinaire teams wordt gewerkt. Ik vind het namelijk leuk en leerzaam om in projectgroepen te werken en ik hoop veel te leren tijdens deze minor.SAM_3770

Geef een reactie

