Marjolein kiest voor de Expeditie

Standaard

Als derdejaars student ben ik gedreven en ambitieus in wat ik doe. Ook heb ik ondertussen een duidelijk beeld van wat mij interesseert én motiveert. De onderdelen die tijdens de minor expeditie terugkomen spreken mij erg aan. Met name de diversiteit van organisaties die bijdragen aan het programma zorgen ervoor dat het programma tot mijn verbeelding spreekt. Onlangs is de expeditie zelfs langs geweest in het Meander Medisch Centrum in Amersfoort, waar mijn moeder Petra Schram werkzaam is. Zij sprak erg positief over studenten en de insteek van het programma met dit bezoek.

Naast de diversiteit stimuleert ook het onderzoek gedeelte mij tot deelname. De capaciteiten die ik hier kan ontwikkelen zouden nog weleens van pas kunnen komen tijdens het schrijven van mijn thesis.

Tijdens het programma hoop ik een bijdrage te leveren door middel van krachtige samenwerking en leidinggevende capaciteiten. Daarnaast vind ik het leuk om nieuwe ideeën te generen, deze met anderen te bespreken en waar mogelijk te verbeteren. Dit heb ik onder meer laten zien tijdens de panelgesprekken.

IMG_0300

Geef een reactie

