Martijn kiest voor de Expeditie

Standaard

Mijn naam is Martijn Kruse en ik ben 4e jaars student aan de opleiding Concept and Product Development.
De expeditie lijkt mij een leuke minor om aan te werken omdat er in het creatieve veld veel overlapping is met mijn opleiding.
Vooral het onderzoek doen en nog niet weten waar je zal uitkomen is iets waar ik mij helemaal in kan vinden.
Ook het thema spreekt mij erg aan, zelf merk ik dat de samenleving vrij grauw en strak is.
Ik hoop dat ik in deze minor veel kan leren over dit onderwerp en zo ook een leuk concept kan creëren waar mensen echt wat aan hebben.

martijn

Geef een reactie

