Els kiest voor de Expeditie

Standaard

Een schip is het veiligst wanneer hij in de haven ligt, maar daar zijn schepen niet voor gebouwd.
Ik ben momenteel op het punt in mijn studie gekomen dat ik zeker weet dat de hospitality branche mij enorm aanspreekt. Maar… welke positie wil ik vervullen? Wat kan ik als hospitality professional betekenen voor de rest van de wereld? En wat kan ik eigenlijk op het gebied van hospitality? Het feit dat deze Expeditie zich naast hospitality ook richt op de persoonlijke ontwikkeling van studenten heeft mij overgehaald voor deze minor te kiezen. Ik wil ontdekken wat ik kan op hospitality gebied en hoe ik dit zo goed mogelijk kan gebruiken om iets te kunnen betekenen voor mensen. Ik heb geleerd dat alle ontwikkeling die je door wil maken bij jezelf begint. En dat het vooral belangrijk is om open te staan voor nieuwe zaken in je leven. De Expeditie is een perfecte kans om daadwerkelijk open te gaan staan voor nieuwe en spannende kansen. Om dan ook nog samen te mogen werken met andere studies maakt het voor mij compleet. Want, wat is er mooier dan onze kennis te delen. Ik ben van mening dat je van elke ervaring kan leren, ook al is deze negatief. Ik hoop tijdens de samenwerking een inzicht te krijgen in andere gedachtegangen en hiervan te leren. Hopelijk kunnen we dan alle kennis samen bundelen in een mooi resultaat.

Els Wegerif

fIMG_0294

Geef een reactie

