Yoeri kiest voor de Expeditie

Standaard

Mijn naam is Yoeri Reuvers, 22, en ik ben student van de HHO van Saxion in Apeldoorn. Ik ga bij het ingaan van het 3de kwartiel van mijn derde jaar, februari 2015, deelnemen aan de expeditie. Maar waarom heb ik juist de keuze gemaakt voor deze minor en bijvoorbeeld niet voor de veel populairdere minor van de buitenlandse stage? Wat heeft gastvrijheid als begrip met mijn bestaan te maken? Waar liggen mijn interesses en ideeën binnen dit begrip? Dat zijn de vragen die ten grondslag liggen aan mijn motivatie om voor de expeditie te kiezen maar ook die ten grondslag liggen aan de expeditie zelf. Ik werk zelf al jaren in het hogere segment van de horeca in Nederland (denk aan: de Librije, Maison van den Boer) en af en toe ook in het buitenland (VIP Catering, onderdeel van Van der Valk) en heb zelf dus al een goed idee wat het begrip voor mij inhoudt. De vraag rijst bij mij echter wel: is het idee wat ik heb niet heel beperkt doordat ik eigenlijk alleen in het hogere segment werk en in een bepaald vakgebied? Dit vormt voor mij dan ook de motivatie om aan de expeditie deel te nemen zodat ik ook invloeden vanuit andere vakgebieden kan leren kennen om zo to een objectief en breder inzicht te komen. Ik hoop hier veel plezier aan te beleven en een waardevolle bijdrage te kunnen leveren.820673_352454131535482_1214324595_o

Geef een reactie

