Yannick kiest voor de Expeditie

Standaard

‘Toen ik de presentatie bijwoonde over de Saxion Expeditie dacht ik onmiddellijk dat dit dé minor voor mij was. Zelf op onderzoek gaan, lijkt mij namelijk erg interessant en al helemaal omdat dit ook nog eens in samenwerking gebeurt met een opleiding die een totaal andere kijk op de wereld en op gastvrijheid heeft. Het lijkt mij dan ook erg leerzaam om de gastvrijheidsbranche en het begrip gastvrijheid met nog meer diepgang te bekijken dan dat we dat voorheen tijdens mijn opleiding HHO deden. Ik wil tijdens deze minor en ook zeker na mijn opleiding iets toevoegen aan de gastvrijheid in onze wereld, daarom kijk ik enorm uit naar deze minor.’
Foto Yannick

Geef een reactie

