Sophie kiest voor de Expeditie

Standaard

Het brandende vuurtje…’

Mijn naam is Sophie Nitert, ik ben 19 jaar en ik ben derdejaarsstudente van de opleiding Facility Management. In februari 2015 ga ik de minor Expeditie volgen. Mijn voornaamste reden hiervoor was de grote rol van hospitality. Hospitality vind ik een zeer belangrijk punt binnen de samenleving. Zonder hospitality zou de samenleving er brutaal en lomp uit zien. Eigenlijk is hospitality niet meer dan vriendelijk en normaal tegen de medemens doen. Zolang je de ander een keer spontaan voort helpt en vriendelijk naar de buitenwereld bent, doe je eigenlijk al aan hospitality behaviour. Momenteel ben ik in groepen bezig met hostmanship binnen ABN Amro Bank. Ik vind het erg leerzaam wat men met een gastvrije houding kan bereiken. In het eerste leerjaar heb ik het moduul ‘gastvrijheid wereldwijd’ gevolgd en dit vond ik een leuk en leerzaam kwartiel. Ik zou graag mijn expertise in gastvrijheid uitbreiden.
Sophie

Geef een reactie

