Koen kiest voor de Expeditie

Standaard

Koen

Tijdens mijn opleiding Kunst en Techniek ben ik veel bezig geweest met creativiteit en het amuseren van mensen. In het tweede jaar deden we een project waarbij we voor een goed doel een opstelling moesten maken om aandacht te genereren voor dit goede doel. Ik vond deze opdracht extra leuk en interessant omdat er een maatschappelijk belang vanuit ging. Dit is ook hetgeen wat mij in de minor ‘Expeditie’ aanspreekt. Ik vind het belangrijk om creatief en innovatief bezig te zijn en daarbij ook een maatschappelijke bijdrage te leveren opdat mijn ideeën het niet louter amusementswaarde maar ook maatschappelijke waarde hebben.
Ook lijkt het me verfrissend om eens samen te werken met studenten van andere opleidingen, iets wat voorheen niet is voorgekomen tijdens mijn opleiding.

Geef een reactie

