Elisa kiest voor de Expeditie

Standaard
De reden dat ik voor de Minor Expeditie heb gekozen is omdat ik meer wil leren over het thema “gastvrijheid”. Ik zie deze minor als een uitdaging en een avontuur om de Nederlandse samenleving te leren kennen, onderzoeken en verbeteren. Wat mij vooral aanspreekt is dat er intensive zal worden gewerkt met Service Design. Daarnaast, hoop ik dat deze minor me zal helpen om mezelf te ontwikkelen en dat het ook een grote invloed zal hebben op mijn toekomstige carrière. Ik wil later graag een restaurant voor mezelf beginnen, en daarom vind ik het belangrijk om mijn rol te kunnen nemen in de samenleving. Dat kan met deze minor!
Eindelijk: Met de Minor Expeditie kan ik me meer richten op de wensen en verwachtingen van de Nederlandse samenleving.

Picture Elisa

Geef een reactie

