Desiree kiest voor de Expeditie

Standaard

De reden dat ik voor de Minor ‘Expeditie’ heb gekozen is de uitdaging die in het lesprogramma zit op verschillende gebieden. Wat mij het meest aanspreekt is dat er dieper wordt ingegaan op ‘service design’. Daarnaast is het bij deze minor mogelijk om mensen te ontmoeten in het werkveld. Dit in combinatie met de lessen door de docenten, maakt het voor mij een unieke kans om kennis en ervaring met elkaar te delen en op deze manier mijzelf verder te ontwikkelen en te ontdekken. Daarnaast lijkt mij het deel ‘gastvrijheid’ interessant omdat dit op vele verschillende manieren geuit wordt in de wereld. Het is voor mij een uitdaging om samen met teamgenoten te ontdekken wat er eventueel voor verbeterpunten zouden kunnen zijn.

Ik hoop desireetijdens deze minor constant uitgedaagd te worden en om uiteindelijk een eigen visie te ontwikkelen op multidisciplinair werken. – Desiree Wijnen

 

Geef een reactie

