Kim kiest voor de Expeditie

Standaard

“Toen ik hoorde van de minor Expeditie was ik meteen geraakt. Het kwam over als een echte uitdaging, een ontdekkingsreis. Dit vond ik erg toepasselijk omdat ik zelf nog op ontdekking ben naar wat ik later wil gaan doen en welke kant ik op wil. Wat mij vooral aansprak, was service design. Hiervan hebben we op mijn opleiding weinig over gehoord en ik zou er graag meer over willen leren, omdat we met de economie nu zo ver zijn dat het niet meer om het product zelf gaat maar om de beleving die er bij hoort. Ik ben benieuwd naar het thema gastvrijheid en waar het mij zal gaan brengen. Ik heb zin om de uitdaging aan te gaan met mijn mede-studenten, leraren en de professionals om problemen op het gebied van gastvrijheid creatief op te lossen met innovatieve ideeën.” – Kim VoogsgeerdDSC05960

Geef een reactie

