Janique kiest voor de Expeditie

Standaard

Ik kies voor de minor ‘HBS expeditie’ omdat het nieuwe kansen biedt, niet alleen voor het heden maar ook voor de toekomst. Ik ben klaar om nieuwe dingen te ontdekken en mijn footprint achter te laten door te doen wat ik het liefste doe: ondernemen.  Door samen te werken in de projecten van de HBS Expeditie biedt dat kansen om iets toe te voegen aan Nederland en het leven van mensen en hun omgeving beter te maken. Daarnaast is het een uitgesproken mogelijkheid om mijzelf te ontwikkelen en samen te werken met experts in het werkveld waarvan wij allen veel van kunnen leren. Met deze HBS expeditie verwacht ik betekenisvolle dingen te creeeren waarop met een warm hart, een ‘full mind’ en een blije glimlach terug gekeken kan worden!

 

1779165_627942427242306_998484140_n

Geef een reactie

