Kevin kiest voor de Expeditie

Standaard

 

Er zijn twee belangrijke redenen dat ik kies voor deze minor “Expeditie”. Het combineert mijn “raison d’être” (frans voor de reden van bestaan): het leven van mensen beter maken en doen wat ik het liefste doe: ontdekken. Ik ben klaar voor deze tocht om iets nieuws te ontdekken in het koninkrijk der Nederlanden–wat ik nog moet ervaren. Ik wil mijn sporen verdienen door het verbeteren van de kwaliteit van leven—daar waar ik dat kan. In de woorden van John Bunyan (N. D. ): “You have not lived today until you have done something for someone who can never repay you.” Ik hoop dat ik met deze expeditie de gereedschappen en kennis van experts op het gebied van innovatie te krijgen, zodat ik datgene kan doen waarvoor ik in de wieg gelegd ben!

 

kevin

Eén reactie »

Geef een reactie

