Met Kim van Velzen op trendsafari in Rotterdam

Standaard

Kim van VelzenOp 2 oktober zijn we te gast bij Kim van Velzen in Rotterdam. Het gesprek over onze plannen maakte Kim nieuwsgierig en hij vindt het een mooie uitdaging om met ons op Expeditie te gaan.

 

“Ik ben enthousiast over de mooie opzet van Saxion Expeditie. Ik neem jullie daarom graag graag mee op een Rotterdam Safari op 2 oktober. Rotterdam bruist en er gebeurt zeer veel op het snijvlak van hospitality en transitie. Ik ga met jullie in gesprek over trends en ontwikkelingen in foodservice & horeca en doe dat vooral vanuit persoonlijke ervaring. Ik ontdek graag samen met jullie de vraagstukken en kansen in Rotterdam.

Bijna twintig jaar werkte ik als senior manager bij grote organisaties in food & hospitality. En de meeste concepten en trends waar ik over spreek, heb ik zelf gezien en ervaren tijdens een van mijn vele culinaire reizen over de wereld. Tijdens deze reizen ga ik op zoek naar trends en innovaties om te vertalen naar kennis en inspiratie voor mijn presentaties. Ik ben bekend en vertrouwd met de lokale en wereldwijde trends in food & hospitality.

Ik werk vanuit een sterke behoefte organisaties gastvrijer en daarmee succesvoller te laten zijn. Ik geniet van culinaire topprestaties, onvoorwaardelijke gastvrijheid, bijzondere wijnen en van werken in stijl. Ik kies voor kwaliteit, in alles en altijd. En ik ben hartstochtelijk nieuwsgierig naar mensen en hun verhalen.

Mijn onderwerpen:

  • Trends & ontwikkelingen
  • Innovatie
  • Verbinden met de nieuwe wereld
  • Uitdragen van het bedrijfsverhaal
  • Social business

Ik zie jullie graag op 2 oktober!

[TIP: volg Kim van Velzen vast op Twitter!]

Geef een reactie

