Demi kiest voor de Expeditie

Standaard

 

Ik heb gekozen voor de minor ‘Expeditie’ omdat ik het zie als een uitdaging en het een mooie kans vind om een bredere kijk op de samenleving te krijgen. Daarnaast kan ik veel leren over innovatie en hoe dit kan worden toegepast op de samenleving. ‘De Expeditie’ biedt de mogelijkheid om mijzelf te ontwikkelen door de samenwerking met bedrijven, docenten en studiegenoten. Door de verschillende samenwerkingen kan er veel geleerd worden over de definitie van gastvrijheid. Ik kijk er naar uit om in samenwerking met mijn studiegenoten, docenten en de verschillende bedrijven de samenleving een stukje gastvrijer te maken.   [Demi Schreuder]

Demi (1)

Geef een reactie

