Jamilla kiest voor de Expeditie

Standaard

Foto blog (2)….
Voordat je het weet is het zover, je zit in het 3e jaar van je opleiding en het is tijd voor het kiezen van je minor. Ik wist nog niet precies welke minor ik wou gaan volgen totdat ik bekend werd gemaakt met “De Expeditie”. Bij het woord expeditie dacht ik gelijk aan een ontdekkingsreis, uitdaging, en natuurlijk het tv programma Expeditie Robinson.

De reden dat ik kies voor de minor “De Expeditie” is omdat ik het zie als een uitdaging waarin ik mijzelf verder kan ontwikkelen. Ik vind het interessant om te zien hoe onze samenleving verandert. Zo merk ik zelf dat we in Nederland vooral op onszelf gericht zijn. Iedereen heeft dan ook een andere definitie bij het woord gastvrijheid. Juist omdat er zo anders over wordt gedacht ben ik geïnteresseerd in wat onze samenleving verstaat onder gastvrijheid. Daarom wil ik de uitdaging aan gaan om samen met mijn  medestudenten opzoek te gaan naar welke bijdrage er kan worden geleverd in het verbeteren van de gastvrijheid in onze samenleving

Geef een reactie

