Nathalie kiest voor de Expeditie

Standaard

Nathalie is 3e jaars student Facility Management en heeft zich aangemeld. Waarom?

Expeditie klinkt voor mij als een uitdaging. Het klinkt voor mij als een reis waarin je ontdekkingen doet over jezelf en over anderen. Dit is precies wat ik in een minor zoek. Ik vind cultuur en gastvrijheid in de samenleving erg interessant. Iedereen heeft een ander idee over gastvrijheid en daar kan veel mee worden gedaan. Dit is de reden dat ik kies voor de minor ‘ De Expeditie’. Ik wil graag, samen met anderen, een bijdrage leveren aan het verbeteren van de gastvrijheid in de samenleving.

nathalie

Geef een reactie

